top of page

Palautus- ja hyvitysehdot

Voimaantulopäivä: [Lisää päivämäärä]

Yrityksen nimi: [Yrityksesi nimi] (“me”, “meidän”, “meitä”)

 

Tämä palautus- ja hyvityskäytäntö perustuu Suomen kuluttajansuojalakiin. Asiakkaalla on etämyynnissä lakisääteinen oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

1. Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen tai viimeisen erän tilauksestasi.

 

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi selkeästi (esim. sähköpostilla tai kirjeellä). Voimme toimittaa sinulle myös vakiomuotoisen peruuttamislomakkeen.

 

Pelkkä tuotteen palauttaminen ilman ilmoitusta ei riitä peruutusoikeuden käyttämiseksi.

2. Palautus

Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksesta.

 

Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei tuote ole viallinen tai toimitus ollut virheellinen.

 

Palautettavan tuotteen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sen vastaanottamisen yhteydessä. Tuotetta saa käsitellä vain siinä määrin kuin sen ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi on tarpeen.

3. Hyvitys

Hyvitämme maksamasi summan (sisältäen alkuperäiset toimituskustannukset halvimpaan tarjottuun toimitustapaan asti) 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta.

 

Voimme kuitenkin pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tuotteen takaisin tai olet osoittanut lähettäneesi sen takaisin.

 

Hyvitys maksetaan samaa maksutapaa käyttäen, jota käytit tilausta tehdessäsi, ellei erikseen sovita muusta.

4. Poikkeukset peruuttamisoikeuteen

Peruuttamisoikeus ei koske:

 

  • Räätälöityjä tai mittatilaustyönä valmistettuja tuotteita (esim. asiakkaan toiveiden mukaan valmistetut sängynpäädyt).

  • Tuotteita, joita ei terveydellisistä tai hygieniasyistä voida palauttaa, jos pakkaus on avattu.

5. Vialliset tai vaurioituneet tuotteet

Jos tuote on virheellinen tai vaurioitunut toimituksessa:

 

  • Ilmoita asiasta viipymättä (viimeistään kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta).

  • Korjaamme virheen kuluttajansuojalain mukaisesti: korjaus, vaihto, hinnanalennus tai kaupan purku.

6. Yhteystiedot

Peruuttamisilmoitukset, palautukset ja reklamaatiot tulee toimittaa:

 

[Yrityksesi nimi]

Sähköposti: info@paatydesign.fi

Puhelin: [puhelinnumero]

Osoite: [yrityksen osoite]

bottom of page